مسابقات قایقرانی انتخابی المپیک| آقامیرزایی و کاظمی فینالیست شدند

10:46 - 16 ارديبهشت 1400
کد خبر: ۷۲۲۴۳۲
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
هدیه کاظمی در دور مقدماتی کایاک یک‌نفره ۲۰۰ متر در گروه خود دوم شد و به فینال مسابقات انتخابی المپیک آب‌های آرام رسید.

طبق اعلام روابط‌عمومی فدراسیون قایقرانی، روز دوم مسابقات انتخابی المپیک آب‌های آرام در تایلند با یک ساعت تاخیر به دلیل نامساعد بودن شرایط جوی آغاز شد و در اولین رقابت نمایندگان کشورمان هدیه کاظمی در کایاک یک‌نفره ۲۰۰ متر به مصاف رقبا رفت.

کاظمی در رقابت با نمایندگان کره جنوبی، اندونزی و ژاپن با زمان ۴۴.۰۷۵ ثانیه دوم شد و به فینال راه یافت.

رقابت پایانی این ماده، بعدازظهر امروز ۱۶ اردیبهشت برگزار خواهد شد.

در دور مقدماتی کایاک یک‌نفره ۱۰۰۰ متر مردان علی آقامیرزایی در گروه دوم با حریفانی از قزاقستان، ژاپن، تایلند و کره جنوبی رقابت کرد و در پایان با زمان ۳:۴۵.۲۱۲ دقیقه اول و راهی فینال شد.

مسابقات فینال این دوره از رقابت‌ها بعدازظهر امروز برگزار خواهد شد و نمایندگان کشورمان در ۴ ماده به مصاف رقبا می‌روند.

مسابقات روئینگ انتخابی المپیک| ملایی و نصیری به نیمه‌نهایی راه یافتند

مسابقات روئینگ انتخابی المپیک امروز در توکیو آغاز شد و در اولین رقابت نمایندگان ایران بهمن نصیری در گروه سوم مقدماتی روئینگ تکنفره سنگین وزن مردان با حریفان رو به رو شد.

نصیری در رقابت با پاروزنان هند، اندونزی و کویت با زمان ۸:۰۶.۳۸ دقیقه در گروه خود اول شد و با این نتیجه به نیمه نهایی راه پیدا کرد. دور نیمه‌نهایی و فینال این رقابت‌ها فردا برگزار خواهد شد.

همچنین نازنین ملایی در گروه سوم مقدماتی روئینگ تک‌نفره سنگین وزن بانوان به مصاف حریفان رفت.

ملایی در رقابت با پاروزنان چین تایپه، ویتنام و سنگاپور با زمان ۸:۳۹.۹۰ دقیقه در گروه خود اول شد و با این نتیجه به نیمه نهایی راه پیدا کرد. دور نیمه نهایی و فینال این رقابت‌ها فردا برگزار خواهد شد.

مسابقات روئینگ انتخابی المپیک|کیمیا زارعی و زینب نوروزی در قایق دونفره فینالیست شدند
طبق اعلام روابط عمومی فدراسیون قایقرانی، مسابقات روئینگ انتخابی المپیک امروز در توکیو دنبال شد و کیمیا زارعی و زینب نوروزی در گروه دوم مقدماتی روئینگ دونفره سبک وزن به رقابت پرداختند.

تیم ایران در این دور با رقبایی از اندونزی، فیلیپین، کویت، چین تایپه و ازبکستان رو به رو شد و در نهایت با کسب زمان ۸:۱۴.۳۶ دقیقه به عنوان قایق نخست مستقیما راهی فینال شد.

بر این اساس نمایندگان کشورمان به کار خود در دور مقدماتی پایان دادند و فردا باید در رقابت‌های نیمه نهایی و فینال با حریفان رو به رو شوند.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *